poniedziałek, 30 maja 2016

A co ciągle na tapecie?

   W ostatnim czasie różne rzeczy wchodzą mi pod szydełko. A to rękawiczki, torebka, koszyczki do sypania kwiatków, reaktywacja swetra...ale od dłuższego już czasu te wszystkie robótki przeplatane są łapaczami snów :-)
  
   Na grupach szydełkowych kilka razy były już poruszane dyskusje na temat łapaczy snów. Są osoby które uważają że nie powinno sie ich wieszać bo to wierzenia indiańskie, są osoby które uważają że to jakieś zabobony, i są też tacy którzy wierzą w ich moc. Ja zaliczam się do osób które traktruja to jako ładną ozdobę, dekorację :-)

  Ku mojemu zadowoleniu, w większości są osoby którym bardzo podobają się takie dekoracje, i dzięki temu powstają ciągle nowe projekty.

  Większość moich łapaczy są białe, bo to taki uniwersalny kolor, pasujący do każdego wnętrza :-) ale powstał też mieszaniec biało-lawendowy który wyszedł bardzo ciekawy :-)

   Tak jak zwykle użyłam nici Maja 8, szydełka nr 1,25 i obręczy metalowej 30cm. Kwiatki, serduszka zaczerpniete z youtube :-)

   Zachęcam do dziergutek, komentarzy :-), odwiedzin bloga i mojego fanpage zwariowane robótki:-)
  

8 komentarzy:

  1. Super łapacze! Też się powoli zbieram do zrobienia jakiegoś, ale póki co - męczę maskotkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez robilam maskotki misie. Bedzie o tym na blogu wiec zapraszam :-)

      Usuń
  2. Mi łapacze snów również podobają się jako ozdoba, nie wierzę w ich moc, choć pewnie jakbym kupiła sobie takowy od Indian w Ameryce łatwiej byłoby mi uwierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy wierzy w co chce, dla mnie łapacze to oryginalne i urocze ozdoby ;). Sama popełniłam niedawno jeden, wisi na gałce od szafy w sypialni i nic się nie dzieje :D, śpię jak przed zrobieniem łapacza. Twoje są śliczne i takie eleganckie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są... W bieli łapaczy jeszcze nie widziałam, cudowny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne lapacze :) czy moglaby pani schemat udostepnic??

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze o kontakt na massenger lub na mojego fanpage :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam jestem początkująca w szydełkowaniu i dopiero niedawno załozony blog masz talent zapraszam na blog pozdrawiam http://moje-wyroby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń